vrijdag 19 oktober 2012

Durf te zingen! (video).



Een tijd terug stuurde een koorlid mij een email met een filmpje wat op You Tube staat.
Het maakte grote indruk op mij.
Als je het Hallelujah van Handel zo durft en mag zingen.

Vrij laat ging ik naar mijn bedje toe.
Eenzaam lag ik in dat grote bed.
Slapen ging niet snel, want ik stond voor een hele moeilijke beslissing.
Aangezien mijn echtgenoot momenteel bij de hond moet slapen, dan lig je daar.
Eenzaam, koud en 1000 vragen die boven komen als ik vanuit mijn bed naar de hemel kijk.


Uiteindelijk val je toch in slaap.
Tijdens de slaap heb je geen zorgen en geen pijn.
Heerlijk.
Eenmaal aangekomen in dromenland droomde ik van Deo Cantemus.
Ineens zat ik in hotel Nazareth en daar zette Els Bette in.
Daarna zette Joop Wiekeraadt in en langzamerhand stond daar ons koor uit volle borst te zingen.
Geweldig.
Helaas zijn dromen bedrog, en als je wakker dan droom je nog maar heel even.
Maar een tel later sta je weer in de werkelijkheid.
Het was maar een droom.
Nu is de realiteit weer aan de orde.
Maar de droom was geweldig.

Bekijk het filmpje van a tot z en geniet mee van mijn droom.

meer op https://www.facebook.com/deocantemus



1 opmerking:

  1. GoudGeel

    19 okt 2012 19:50
    Hallo Tineke ,

    Op de foto een prachtig koor .
    Zal best mooi klinken als het koor gaat zingen .

    Groet,
    GoudGeel .

    BeantwoordenVerwijderen